۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85255221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: وضعیت نهضت ملی مسکن استان یزد به مردم اطلاع‌رسانی شود

یزد- ایرنا- استاندار و رییس شورای مسکن استان یزد گفت:حتما پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان به مردم اطلاع رسانی شود تا در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گیرند و اداره راه و شهرسازی یزد موظف به پیگیری و اطلاع رسانی به متقاضیان است .

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی، روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان افزود: مردم باید بدانند اقدامات این حوزه در حال پیگیری است و دستگاههای مرتبط نیز حتما نسبت به اطلاع رسانی به متقاضیان طی یک ماه آینده اقدام کنند.

وی ادامه داد: ما به مردم قول دادیم و سر قول خود هم هستیم و هر مانعی باشد رفع می کنیم و ریاست محترم جمهور نیز با قدرت پیگیر پروژه های مسکن ملی هستند و لذا باید محکم و با قدرت نیز فعالیت های مرتبط با مسکن ملی در استان یزد پیگیری شود.

استاندار یزد گفت: وام ها سرعت حرکت پروژه های مسکن ملی را در استان با مشکل مواجه کرده است که باید هر چه سریع تر مردم را تعیین تکلیف کنید .

فاطمی اظهار داشت: خوشبختانه ۱۵ هزار فقره تسهیلات واحد مسکن ملی استان یزد توسط بانک ملی مورد موافقت قرار گرفت که از مدیران ارشد این بانک کمال تشکر را داریم همچنین بانک سپه نیز مسکن نیروهای مسلح را در کشور متقبل شده و باید پیگیری شود .

احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این نشست گفت: در شهرستان ها همه متقاضیان تعیین تکلیف شدند، تخصیص پروژه انجام و اطلاع رسانی شده است؛ در این استان ۵۴ هزار و ۴۱۴ نفر تاکنون تایید نهایی شده اند و برای بیش از ۱۴ هزار و ۳۳۶ نفر تخصیص پروژه انجام شده و بقیه در دست اقدام است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha