تامین اجتماعی و گسترش زیرساخت های درمانی فارس در آستانه دومین سفر رئیس جمهور

شیراز- ایرنا- نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در آستانه سفر رییس جمهور به استان فارس از تلاش به منظور گسترش زیرساخت های درمانی در استان فارس خبر داد.

زین‌العابدین امیراحمدی روز پنجشنبه در حاشیه میز خدمت سازمان تامین اجتماعی در شیراز که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس برگزار شد،گفت: در این میز خدمت در دو حوزه بیمه ای و درمانی آماده ارایه خدمات به خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستیم.

او سفر به شیراز، سومین حرم اهل بیت «ع» را فرصتی مغتنم برای خدمت بی واسطه برشمرد و اظهار داشت: این میز خدمت با اعطای مجوزهای ویژه از سوی مدیرعامل تامین اجتماعی در شیراز برگزار می شود که یکی از آنها حمایت از بیماران صعب العلاج است.

این مقام مسئول از دستور ویژه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور برپایی میزهای خدمت خبر داد و افزود: این رویداد مردم محور همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهور به استان شهید پرور فارس با هدف پاسخگویی به پرسش ها و ارایه خدمت بی واسطه به خانواده بزرگ تامین اجتماعی برگزار می شود.

امیراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که فارس یکی از قطب های مهم گردشگری درمان در کشور است، بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی آمادگی گسترش زیرساخت های درمانی را دارد و بر همین اساس آمادگی بهره برداری از یک درمانگاه در یکی شهرستان های استان را داریم.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل در بخش پایانی سخنانش از سرمایه گذاری ویژه سازمان تامین اجتماعی در استان فارس خبر داد و افزود: فاز اول بیمارستان ۳۲۰ تخت خوابی متعلق به سازمان تامین اجتماعی در بلوار حسینی الهاشمی شیراز به اتمام رسیده و مناقصه فاز بعدی در دست پیگیری است.

رئیس جمهور و هیات دولت بیستم مهر ماه به استان فارس سفر می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha