۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85255425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیریت بحران البرز نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها هشدار داد

کرج - ایرنا - سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اعلام سطح نارنجی هواشناسی نسبت به بالا آمدن موقت آب مسیل ها و رودخانه های این استان هشدار داد.

" مهدی مهرور " روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه ۲۰ مهرماه تا جمعه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق ، وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک و روند کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

وی گفت: طبق پیش بینی هواشناسی رگبار ، رعد و برق ، وزش باد شدید ،گرد و خاک موقت طی روز پنجشنبه ۲۰و جمعه ۲۱ مهر در استان البرز شاهد خواهیم بود.

مهرور بیان کرد: بر این اساس توصیه اکید مدیریت بحران به مردم استان عدم توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها ، مسیل های فصلی و دامنه کوه ها است.

وی اضافه کرد: همچنین مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند ضمن آنکه توقف در حاشیه رودخانه ها و جاده های کوهستانی با خطر احتمالی همراه است.

مهرور گفت: در این شرایط جوی احتمال اختلال در تردد های شهری و بین شهری، آبگرفتگی معابر، بالا آمدن موقت سطح آب مسیل ها و رودخانه ها، احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی ، شکسته شدن سازه های سست، درختان و تابلو های تبلیغاتی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha