مجاهدت ملت فلسطین نشانه روشن حرکت به سوی نصرت نهایی است

تهران- ایرنا- دانشگاهیان علم و صنعت ایران، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با صدور بیانه ای اعلام کرد: مجاهدت ملت فلسطین و غزه عزیز و دلاوری‌های آنان در به زانو درآوردن رژیم غاصب صهیونیستی نشانه‌ای روشن از توفیق الهی قرین شده با استقامت امتی مظلوم اما سرفراز و در حال حرکت به سمت پیروزی و نصرت نهایی است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، دانشگاهیان علم و صنعت ایران، ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیاینه‌ای صادر و با امضای طومار، آمادگی خود را برای پشتیبانی مادی و معنوی و نیز حضور در جبهه مبارزه علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند. این طومار تا کنون به امضای ۱۷۰ نفر از دانشگاهیان رسیده و فرآیند اخذ امضاء همچنان ادامه دارد.

در ابتدای این بیانیه آمده است:وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ – سوره حج- آیه ۴۰ خدای را شاکریم که در عصری زیستیم و جزو کسانی قرار گرفتیم که خروش و قیام مظلومان عالم بر طاغوتیان و فرعونیان را نظاره کردند و نشانه‌های روشن توفیق خداوند قهار در غلبه بر قدرت‌های جالوتی را به روشنی و عیان دیدند.

دانشگاهیان علم و صنعت در ادامه این بیانیه تاکید کردند: مجاهدت ملت فلسطین و غزه عزیز و دلاوری‌های آنان در به زانو درآوردن رژیم غاصب صهیونیستی نشانه‌ای روشن از توفیق الهی قرین شده با استقامت امتی مظلوم اما سرفراز و در حال حرکت به سمت پیروزی و نصرت نهایی است.

این بیانیه می افزاید:به شکرانه این نعمت عظیم و در پاسخ به فرمان ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای که فرمودند «تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه و َلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»، ما دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران با عزمی راسخ، قلبی آکنده از ایمان به نصرت الهی و قدم‌هایی استوار بر مسیر مبارزه با جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی در دوران حاضر، یعنی اسرائیل غاصب، آمادگی خود را جهت هرگونه پشتیبانی مادی و معنوی و نیز حضور در جبهه‌های مبارزه علیه دشمن غاصب در کنار برادران فلسطینی خود اعلام می‌کنیم تا در تحقق جهان بدون اسرائیل نقش‌آفرینی داشته باشیم.

در ادامه این بیانیه با اظهار امیدواری از اینکه این حرکت گامی به سوی ظهور حضرت حجت (ع) و استقرار تمدن اسلامی و حاکمیت صالحین بر زمین باشد، آورده شده است: لذا مجدانه از دست‌اندرکاران لشکری و کشوری انتظار داریم هرچه سریع‌تر زمینه حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علم‌وصنعت ایران را، که در این طومار آمادگی خود را جهت حضور در جبهه مقدس غزه برای مجاهدت و مقاتله علیه دشمن غاصب اسرئیلی ابراز کرده اند، فراهم کنند. نصر من الله و فتح قریب.

به گزارش ایرنا، عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از هفت اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است.

به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ نفر شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه چهارهزار نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲ هزار و ۷۴۱ نفر گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha