۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85255572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: دستگاه قضایی در قزوین میدان دار حل مشکلات است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دستگاه قضایی در این استان علاوه بر پیگیری کارهای تخصصی در حل مسایل و مشکلات مردم نیز میدان دار است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور رییس دیوان عدالت اداری کشور برگزار شد، افزود: از زحمات و خدمات دستگاه قضایی تشکر می کنیم،‌ نیروهای دستگاه قضایی علاوه بر اینکه به مراجعه کنندگان خودشان پاسخ می دهند، برای حل مسائل و مشکلاتی پیشقدم شده‌اند که برخی بر عهده وظایف سایر دستگاه ها است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در استان قزوین حافظ منافع مردم است، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر شاهد اقداماتی از سوی دستگاه قضایی بودیم که به حفظ منافع مردم و مقابله با جریان‌های فاسد و ناسالم قرار گرفت.

اعلایی بر اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح و دستگاه قضایی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: تلاش های مجاهدانه نیروی انتظامی که کمتر اطلاع رسانی می شود، منجر به امنیت و آرامش مردم استان شده که باید از این نیروهای خدوم و زحمتکش تشکر و قدردانی کرد.

استاندار قزوین در ادامه به پیروزی جبهه مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: امروز همه باید تشکر خودمان را از جبهه مقاومت اعلام کنیم که توانستند کلمه حق را بالا نگه دارند.

اعلایی بیان کرد: نیروهای مقاومت با پیروزی خود مقابل مستکبران و ظالمان که جزء زبان زور نمی فهمند، ثابت کردند که امروز در جهان شرایط استقرار کلمه فراهم به معنی تحقق حق و عدالت فراهم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha