طوفان الاقصی زوال رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد

ساوه - ایرنا - نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی و پیروزی ملت فلسطین در آن، زوال و افول رژیم صهیونیستی را به جهانیان ثابت کرد.

حجت الاسلام «محمد سبزی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بدون شک پیروزی حماس و ملت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی کل معادلات جهانی و منطقه ای را تغییر داده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی که از چند مدت پیش در تلاش بود روابط خود را با کشورهای عربی عادی سازی کند افزود: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا این رژیم از شدت عادی سازی روابط خود بکاهد و بسیاری از کشورهای عربی نیز در این رابطه همانند عربستان سعودی تجدید نظر می کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این عملیات به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند زلزله ای بزرگ در طول تاریخ تشکیل این غده سرطانی بی نظیر بود در آن حماس توانست بر قدرتی پیروز شود که در چند ساعت با شعار نیل تا فرات توانسته بود ۶ کشور عربی را شکست دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هم اکنون در یک عملیات غافلگیرانه شکست خورده متحمل بیش از یک هزار و ۱۰۰ کشته شده که شوکی بزرگ برای این رژیم و حامیان آن بوده و این اتفاق به جهانیان فهماند که اسراییل رو به زوال و نابودی است و نمی توانند به این سگ هاری که از سوی آمریکا تقویت می شد دل ببندند.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به اینکه در نتیجه این عملیات آمریکا هم کم کم به این نتیجه خواهد رسید که تبدیل به یک مهره سوخته در منطقه شده است افزود: اینکه آمریکا اعلام می کند که ما دخالتی نمی کنیم و ایران نیز دخالت نکند از روی استیصال است .

وی در خصوص بمیاران نوار غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی گفت: معتقدمم این اقدام به خاطر این است که بتوانند اعلام کنند که رژیم صهیونیستی فعلا زنده است چراکه اگر آنها اگر قدرت داشتند به جای به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین و افراد غیر نظامی با حماس، جبهه مقاومت و نظامیان آنان می جنگیدند.

حجت الاسلام سبزی یادآور شد: بدون شک به این نتیجه رسیده اند که حریف مقاومت نمی شوند و از طرفی رژیم صهیونیستی با چه وعده و وعیدهایی یهودیان را از کشورهای مختلف در سرزمین های اشغالی جمع کرده و برای انان شهرک های صهیونیستی درست کرده بودند اما الان شهرک نشین ها با دیدن اینکه امنیتی برای آنان نمانده از این محل ها فرار می کنند.

وی گفت: روند فرار و خروج شهرک نشین ها با دیدن این نا امنی افزایش پیدا می کنند همانطوری که هم اکنون بسیاری از شهرک های هم مرز با غزه و لبنان خالی از سکنه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha