۱۰۰ میلیارد ریال برای تامین سیستم سرمایشی مدارس آبادان و خرمشهر اختصاص یافت

آبادان - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین سیستم سرمایشی مدارس محروم و کمتر برخوردار آبادان و خرمشهر با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی زارعی چهارشنبه شب در نشست با مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان افزود: رفع محرومیت و برخورداری برابر از امکانات آموزشی، پیرو تفاهم نامه‌ای با اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان به مدارس کمتر برخوردار منطقه اختصاص یافت.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی به منظور نظارت و اجرای تفاهم گفت: تجهیزات سرمایشی بر اساس اعلام نیاز مدارس در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر توزیع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: آموزش فرهنگ شهروندی به دانش آموزان از دغدغه‌های اصلی مسئولان آموزشی در مدارس منطقه آزاد اروند است.

وی همچنین آموزش تقویت مهارت زندگی برای دانش آموزان را منجر به تحکیم و تقویت نظام ارزشی و مشارکت پایدار دانست و گفت: برنامه ریزی لازم برای ساخت اولین هنرستان ۱۲ کلاسه با روش «ساندویچ پانل» نیز در دستور کار اداره کل نوسازی استان خوزستان قرار دارد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha