۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85255808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وضعیت خوبی دارد و در سطح کشور پیشرو و سرآمد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی زهره ای روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه شعار مهم دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نهضت حمل و نقل است، افزود: خوشبختانه اقدمات لازم در این خصوص توسط وزیر راه و شهرسازی با جدیت در حال پیگیری بوده و کارهای خوبی هم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم در خصوص این ۲ مقوله مهم در تمامی ادارات راه و شهرسازی استانها در حال انجام است، گفت: هدف از سفر به استان ها، شناسایی مشکلات، شنیدن نقطه نظرات همکاران و آسیب شناسی مسایل برای رفع آنهاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه همدلی و هم افزایی موجود میان مدیران استان زنجان موجب شده است تا این استان در اجرای طرح مهم نهضت ملی مسکن در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

این مسوول ادامه داد:امیدواریم با تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه ها در استان زنجان طرح نهضت ملی مسکن با برنامه ریزی و مدیریت جلو برود تا مردم در حوزه مسکن بهترین شرایط را داشته باشند.

۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زنجان در دست ساخت است

مدیر کل راه وشهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: ۱۹ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تخصیص پروژه شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زنجان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد دارند.

اصغر اسماعیلی افزود: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اجرای سریع پروژه های مسکن ملی است که از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی شود.

وی اظهار کرد: تلاش می شود واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن خیلی سریع به دست متقاضیان برسد.

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی در استان زنجان ساخته خواهد شد، افزود: بخش بزرگی از پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان طی سال آینده به مرحله واگذاری می رسد و برای تحقق این مهم هم تلاش لازم صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha