رئیس شورای شهر: پروژه‌های نیمه کاره بیرجند تعیین تکلیف می‌شود

بیرجند - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: برخی پروژه‌های معطل مانده و قفل شده در بیرجند از اولویت‌های کاری شورای شهر است تا تعیین تکلیف آنها را به مردم نوید دهیم.

حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتقال صنوف آلاینده، استفاده از پساب فاضلاب برای فضای سبز و ایجاد منبع آبی پایدار برای پارک‌ها، انتقال اراضی پادگان ۰۴، بهسازی ورودی‌های شهر و الحاق روستاهای حاجی آباد، امیرآباد و چهکند به شهر بیرجند از اولویت‌های کاری است که در حضور استاندار مطرح خواهد شد تا برای انجام آن به نتیجه خوبی برسیم.

وی اظهار کرد: موضوع بازگشایی خیابان عدل و معلم گره‌هایی دارد و توافقات بین ارتش، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی نیمه کاره مانده لذا نیاز به ورود استانداری برای حمایت و مدیریت موضوع است که توافقات را به هم نزدیک کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه بازگشایی خیابان عدل به لحاظ ترافیکی و زیباسازی برای شهر اهمیت دارد گفت: تعهداتی که وجود دارد باید پیگیری شود تا بتوانیم سریع‌تر کار را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: نیمه نخست امسال بیشترین تمرکز شورای شهر و شهرداری به مسایل عمرانی شهر بوده و از جمله پروژه‌های عمرانی، عملیات اصلاح و بهسازی بلوار شهدای عبادی است که زیرساخت معیوبی داشت و شهرداری توانست با اصلاح زیرساخت‌ها این بلوار را بازگشایی کند.

وی افزود: اتصال شرق و غرب از طریق بلوار و میدان شهید فایده نیز در دستور کار قرار داشت که نیمه نخست امسال به سرانجام رسید.

عبدالرزاق نژاد گفت: ساخت و سازهایی در زمینه جداول و ایجاد فضای سبز میدان‌ها و پارک‌ها نیز توسط شهرداری در سال جاری انجام شده و ۱۶ دستگاه اتوبوس به شهرداری بیرجند تحویل شد که تعدادی هم در آینده نزدیک به ناوگان اتوبوسرانی شهر اضافه خواهد شد.

وی بیان کرد: ساخت میدان اجتماعات شهر نیز جزو اقدامات ۶ ماه نخست امسال است که کار با تملک برخی فضاها و ایجاد فضای سبز همچنان ادامه دارد و امید است تا پایان سال اعتبار مورد نیاز از منابع مربوطه پیگیری شود تا بتوانیم خدمتی شایسته در مرکز استان ارایه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha