۳۰ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز در غرب استان تهران تعطیل شد

شهریار - ایرنا - مدیر راه و شهرسازی غرب استان تهران از تعطیلی ۳۰ مشاور املاک در شهرهای قدس، ملارد و شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، محسن محمدزاده روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در دور اول ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک غیر مجاز در شهرهای قدس و ملارد ۱۸ مشاور املاک پلمب شده بود.

وی افزود: روز گذشته و در جریان دور دوم گشت‌های مشاور املاک با حضور علیرضا مهلی نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه املاک و مستغلات کشور، معاونین فرمانداری شهریار و روسای ادارات صنعت و معدن، اماکن و تعزیرات، نماینده دادستانی شهریار، رئیس اتاق اصناف و قاضی تعزیرات ۲۵ بازرسی انجام و ۱۲ بنگاه غیر مجاز در شهریار تعطیل شد.

محمد زاده خاطرنشان کرد: ساماندهی بازار اجاره در غرب استان از الویت‌ها و دغدغه‌های راه و شهرسازی است و در این خصوص همکاری بسیار خوبی نیز با نهادها و سازمان‌های مرتبط شکل گرفته و همه عزیزان یاری رسان ما در راستای خدمت به مردم هستند.

۳۳ هزار میلیارد ریال اخذ سند تک برگ در شهرری به نام دولت

۳۰ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز در غرب استان تهران تعطیل شد

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در گزارش دیگری به نقل از رئیس راه و شهرسازی شهرستان ری از دریافت ۳۳ هزار میلیارد ریال سند تک برگ در این حوزه خبر داد.

آرش صفری گفت: ۱۷۲ فقره سند تک برگ در شش ماهه اول امسال توسط همکارانم در راه و شهرسازی ری با هدف حفظ بیت المال و صیانت از اموال ملی به نام دولت جمهوری اسلامی و به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده است.

این مسئول ارزش ریالی این اسناد را ۳۳ هزار و ۸۰ میلیارد ریال و مساحت سندهای مذکور را ۳۶ هزار و ۷۶۰متر مربع اعلام کرد.

وی افزود: اخذ سند در این شهرستان در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ نیز با قدرت از مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha