۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85255828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گیلانیان در حمایت از مردم غزه راهپیمایی می‌کنند

رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به برگزاری راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه از گیلانیها برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: راهپیمایی حماسی حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه روز جمعه پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی در سراسر استان برگزار می‌شود.

در این مطلب عنوان شده است: عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه «طوفان الاقصی» یکبار دیگر توان گروه‌های مبارز مقاومت فلسطین را در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و ایستادگی در برابر جنایات رژیم غاصب سرزمین قدس و حامیان استکباری آن به نمایش گذاشت و هیمنه دروغین و پوشالی نظامی و امنیتی رژیم نامشروع و دژخیم صهیونیستی را درهم شکست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد: جوانان انقلابی و مبارز فلسطینی با طراحی و اجرای موفقیت‌آمیز یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های نظامی سال‌های اخیر علیه ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی ثابت کردند که تحقق وعده الهی پیروزی حق بر باطل و بشارت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» مبنی بر «رژیم غاصب، رفتنی است» بسیار نزدیک است و به زودی جهانیان شاهد محو و نابودی کامل غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین عزیز خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این اطلاعیه ضمن محکومیت هرگونه اقدامات تلافی‌جویانه و جنایات ضد حقوق بشری توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه مبنی بر بمباران مدارس، بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی از عموم مردم همیشه در صحنه استان برای شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه دعوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha