۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85255834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن ازدواج ۹۵ زوج جوان در گناوه

۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبر: 85255834
جشن ازدواج ۹۵ زوج جوان در گناوه

گناوه - ایرنا - ۹۵ زوج جوان شهرستان گناوه با برگزاری مراسمی به همت سپاه انصارالحسین (ع) ، پیوند ازدواج خود را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه گناوه چهارشنبه شب در این آئین اظهار کرد: ازدواج، پیوند مقدسی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید فراوان شده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی گفت: مشکلات زیادی در جامعه امروزی بر سر راه ازدواج دختران و پسران وجود دارد و لازم است کسانی که تمکن مالی دارند در این امر مقدس پیشقدم شوند.

وی افزود: برخی خانواده‌ها با سخت‌گیری و بهانه‌جویی‌های بی مورد موانعی برای این پیوند آسمانی ایجاد می‌کنند که باید از آنها دوری کرد زیرا آسیب‌های فراوانی بر خانواده‌ها و جامعه بر جای خواهد گذاشت.

وی اظهارداشت: مهریه و جهیزیه های سنگین یکی از موانع بر سر راه ازدواج جوانان است که باعث شده تا به سمت پیوند آسمانی ازدواج نروند.

جشن ازدواج ۹۵ زوج جوان در گناوه

امام جمعه گناوه افزود: باتوجه به اینکه سپاه انصار الحسین (ع) این شهرستان برای امر مقدس و پیوند مبارک ازدواج، تعداد ۹۵ سری جهیزیه به عنوان هدیه برای زوج‌های جوان فراهم کرده، قابل تقدیر است.

۹۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در این آئین گفت:این برنامه به همت سپاه و سازمان بسیج سازندگی این شهرستان در ادامه برنامه‌های سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر درقالب ازدواج آسان اجرا شده است.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: این برنامه در راستای اجرای طرح ازدواج آسان و کمک به زوج‌های جوان در تامین وسایل مورد نیاز زندگی در این شهرستان تدارک دیده است.

وی بیان کرد: در این ارتباط ۹۵ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان گناوه تدارک دیده شده که به آنها اهدا می‌شود.

قرائت خطبه عقد توسط امام جمعه، اجرای نمایش طنز و موسیقی از جمله بخش‌های این جشن بود که با حضور زوج‌های جوان، خانواده‌های آنها و جمعی از مسئولان در تالار طاووس برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha