۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85255889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

  آماده سازی ۱۵ هکتار از فاز دوم ناحیه صنعتی صاحب آغاز شد

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه سقز گفت: آماده سازی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی صاحب آغاز شده و این مهم بی شک منجر به افزایش استقبال سرمایه گذاران  برای سرمایه گذاری در این منطقه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز پنجشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی صاحب و شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان بر تسریع در تکمیل زیرساخت این مکان های صنعتی تاکید و اظهار کرد: افزایش دیماند برق شهرک صنعتی از مصوبه های سفر رئیس جمهور به سقز بود.

وی وضعیت برق واحدهای تولیدی را از دغدغه های دولت و از مطالبه های صاحبان تولید خواند و بیان کرد: تسریع در اجرای طرح و همچنین مشارکت صاحبان زمین‌هایی که تیرهای برق از مسیر زمین آنها عبور می کند از موارد ضروری است که باید به آن پرداخته شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان هم در این بازدید گفت: اجرای شبکه فاضلاب برای ناحیه صنعتی صاحب با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

حمیدرضا امانی ادامه داد: سال گذشته از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار درنظرگرفته شده ۳۵ میلیارد ریال آن برای ناحیه صنعتی تخصیص یافت که در بحث روشنایی معابر و آماده سازی فاز دوم هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول ناحیه صنعتی صاحب ۲۴ قرار داد سرمایه گذاری منعقد که هشت واحد مشغول فعالیت هستند، افزود: از ظرفیت قیر رایگان برای آماده سازی زیرساخت‌ها استفاده می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha