تامین زمین بیمارستان فوق تخصصی و ام  آر آی خنج در سفر نماینده وزیر راه

شیراز - ایرنا - در سفر دو نفر از اعضای هیات دولت به استان فارس ، مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی و طرح های ویژه بر تامین زمین بیمارستان فوق تخصصی و ام  آر آی خنج و قیر رایگان راه های روستایی و خیر ساز از سوی وزارت راه قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا، همزمان با رییس جمهور و هیات دولت به فارس سید حسین میر شفیع  مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی و طرح های ویژه  در امور توسعه زیر بنایی و توسعه آزاد راه ها و خداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های روستائی روز پنجشنبه در نشست با بهادر اسفندیاری فرماندار خنج و دیگر مسئولان با تامین زمین مورد نیاز بیمارستان از سوی وزارت راه موافت شد.

در این نشست وزارت راه نسبت به تامین قیر رایگان برای توسعه آسفالت راه های روستایی شهرستان خنج موافت کرد.

با پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق مجلس صورت گرفت، طرح احداث بیمارستان فوق تخصصی ۱۸۰ تختخوابی خنج در ردیف طرح‌های ملی قرار گرفت و در کمیسیون ماده کد ۲۳ سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید که اصطلاحاً گفته می‌شود این پروژه کد ۲۳ دریافت کرد.

هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی ساختمان این بیمارستان را خیرین خنج تقبل گرده اند و مقررگردید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجهیزات و نیروی انسانی آن را فراهم آورد که با کددار شدن این پروژه، میزان مشارکت دولت در ساخت و تجهیز این بیمارستان افزایش می‌یابد و مسیر برای جذب بودجه‌های دولتی هموارتر شده است.

خنج در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha