۴۶۲ کیلومتر جاده در آذربایجان‌غربی در دست اجراست

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش روزافزون این نهاد در راستای بهبود وضعیت راه ها و توسعه کمی و کیفی مسیرهای مواصلاتی در شهرستان های مختلف استان گفت: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه در دست اجرا داریم که به تدریج به بهره برداری خواهند رسید.

سیدمحسن حمزه لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها که در ۴۰ کارگاه راهسازی و در نقاط مختلف استان اجرا می شوند، بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: همچنین ۳۱۵ کیلومتر راه در آذربایجان غربی در دست مطالعه داریم که به تدریج به جمع طرح های اجرایی استان اضافه خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: در سال جاری نیز در ۲ مقطع، ۲۰۴ کیلومتر جاده به ویژه در بخش کریدور بین المللی بزرگراهی استان افتتاح شد و زیر بار ترافیک رفت.

حمزه لو اظهار کرد: توسعه راه‌های روستایی نیز از مسائل مورد توجه بوده که با تلاش ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، روند خوبی نیز در این بخش شاهد هستیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۱۲ هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان افزون بر سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر شامل مسیرهای بزرگراهی، راه اصلی و راه فرعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha