فریاد مرگ بر اسراییل در زادگاه سردار جبهه مقاومت جهان اسلام طنین‌انداز شد+فیلم

کرمان- ایرنا- مردم ولایتمدار شهر کرمان و سایر مناطق و شهرستان‌های استان همراه با سراسر ایران اسلامی ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری تجمع و راهپیمایی، ضمن دفاع از ملت فلسطین، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کرمان بعد از پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از محل مصلای امام علی(ع) تا میدان بسیج با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی که امام جمعه و جمعی از مسئولان نیز با آحاد مختلف مردمی همراه بودند شعارهایی چون«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست، حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حال سقوط است، رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک» سر داده شد.

مردم ولایتمدار کرمان در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خود پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته و بنرهایی در محکومیت این جنایات حمل می‌کردند و با سر دادن شعارهایی این جنایات را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

طی روزهای گذشته مردم کشورهای مختلف در حمایت از نیروهای مقاومت و ساکنان نواره غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و از جامعه بین الملل خواستند که سکوت خود را در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی بشکنند.

از سایر شهرستان های استان از جمله سیرجان، ریگان، رفسنجان، جنوب استان کرمان و سایر مناطق نیز خبرها حاکیست که شهروندان بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha