نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: جانبازان قطع نخاعی نماد صبر و بردباری در جامعه هستند

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه روزافزون به برآورده کردن نیازهای جانبازان قطع نخاعی گفت: این جانبازان نماد و الگوی صبر و بردباری در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاعی در مرکز فرهنگی، هنری و ورزشی شاهد ارومیه افزود: باید قدر این جانبازان را بدانیم و همه توان خود را برای مهیاکردن نیازهای آنان به کار گیریم.

وی اضافه کرد: جانبازان با گذشتن از جان خود، در راه دفاع از کیان اسلامی بالاترین ایثار خود را انجام داده اند و وظیفه ماست که در خدمت به آنان کوتاهی نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: از مهمترین مواردی که یاری گر همه ما در مسیر استقامت و صبر می تواند باشد، ذکر و یاد خداوند متعال است که باید همواره به آن اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: حضرت امام سجاد (ع) نیز در صحیفه سجادیه، بر زبان آوردن ذکر خداوند را بزرگترین و با ارزش‌ترین نعمت الهی عنوان کرده اند.

در این دیدار، جانبازان قطع نخاعی ۷۰ درصد مشکلات و مسائل خود را با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در میان گذاشتند.

آذربایجان غربی برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۱۷ هزار جانباز تقدیم کرده است که بخشی از آنان را جانبازان قطع نخاعی تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha