همه باید صدای مردم مظلوم فلسطین باشیم/ سکوت در قبال رژیم کودک کش، خیانت به مظلومان است

زاهدان- ایرنا- امام‌جمعه اهل‌سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: جهاد علیه رژیم جعلی، غاصب و کودک کش اسرائیل، فرض بوده و امت اسلامی باید در دفاع از قدس و مظلومان فلسطین به میدان رزم و دفاع بیایند.

مولوی محمدعلی شهنوازی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: جهاد علیه کفر، ظلم و جنایت وظیفه‌ای همگانی بوده و تمام امت اسلامی و ملل آزاده دنیا باید با هم متحد باشند و رژیم غاصب صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند.

وی افزود: شهادت زنان و کودکان در سایه تبلیغات منفی رسانه‌ها و مظلوم‌نمایی اسرائیلی‌ها، جنایت علیه بشریت بوده و هم اینک بسیاری از مردم فلسطین و ساکنان غزه از دسترسی به آب و غذا، دارو و برق محروم‌اند و موشک‌باران کردن مناطق فلسطینی‌نشین ظلم و جنایت بزرگی بوده که نباید سران و ملت‌های مسلمان در این باره سکوت کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت خاش ادامه داد: هم اکنون مردم فلسطین به حمایت مسلمانان سراسر دنیا و ملت‌های آزاده دنیا نیاز دارند و اگر به همین حال رها شوند، مسلمانان نیز در این ظلم شریک بوده و باید هر فرد امت اسلامی به میدان نبرد برود و حداقل جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کنند چرا که سکوت در قبال جنایت‌های رژیم کودک کش، خیانت در حق مظلومان است.

وی افزود: در طوفان الاقصی ضربه مهلکی به پیکره رژیم منحوس و پلید اسرائیل وارد شد، اما این کافی نیست و باید سرزمین قدس آزاد شود، آزادی قدس با همراهی، اتحاد یکپارچه امت اسلامی، حضور عملی و میدانی در صحنه است.

مولوی شهنوازی گفت: شرق و غرب و قدس متعلق به امت اسلامی بوده باید تمام مسلمانان دنیا قبله اول مسلمین را دریابند.

وی تأکید کرد: شهادت در راه دفاع از بیت‌المقدس و مردم مظلوم فلسطین افتخار و عزت برای مسلمانان است؛ بنابراین همه امت اسلامی اراده جهاد و شهادت را در قلب داشته باشند چرا که وعده پیروزی مظلومان مقابل متجاوزان و جنایتکاران نزدیک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha