۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85256109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانه محیط زیست دزفول آماده میزبانی از سمن‌ها است

دزفول-ایرنا- رئیس اداره محیط زیست شهرستان دزفول گفت: خانه محیط زیست دزفول آماده میزبانی از سازمان‌ها و و انجمن‌های مردم نهاد است.

مسعود نوری پور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای خانه محیط زیست دزفول از همه اقشار و سنین به ویژه انجمن‌های مردم نهاد جامعه هستند و هدف از راه اندازی آن ارائه برنامه‌های ترویجی و دوره‌های آموزشی فوق برنامه و بازدیدهای فرهنگی و آموزشی مدارس است.

وی افزود: خانه محیط زیست دزفول با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای مدرس که یکی از مناطق کم برخوردار و نیازمند توجه است، راه اندازی شده تا از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: هیچ محدودیتی برای سنین و اقشار مختلف جامعه برای شرکت در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی خانه محیط زیست دزفول وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون برنامه‌های فرهنگی ویژه زنان خانه دار، معلمان و محیط بانان در خانه محیط زیست دزفول برگزار شده است.

نوری پور بیان کرد: خانه محیط زیست دزفول برای اهالی منطقه شناسایی شده و آنها را وادار می‌کند با دیدن نام خانه محیط زیست از خود سوال کنند هدف از راه اندازی این خانه چیست.
وی افزود: تاثیر این خانه زمانی است که به واسطه انجمن‌های مردم نهاد و سایر افراد ذی نفوذ برنامه‌های پرباری اجرا کنیم ‌زیرا اگر فقط محیط زیست پای کار باشد بازخورد چندانی نخواهد داشت و همه نهادها و اقشار باید پای کار باشند.

وی اضافه کرد: در برنامه‌های آتی در نظر داریم خانه‌های محیط زیست بیشتری در مناطق دیگر راه اندازی کنیم.

به گفته معاون آموزشی سازمان حفاظت محیط زیست در حال حاضر ۲ هزارو ۲۰۰ خانه محیط زیست در سطح کشور دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha