عارضه یابی اقدامی برای ارتقای اثر بخشی واحدهای تولیدی است

سنندج- ایرنا- مدیر فن بازار منطقه‌ای کردستان گفت: عارضه‌­یابی صحیح و به موقع یکی از مهم­ترین کارهایی است که واحدهای تولیدی موفق می توانند برای ارتقای اثربخشی خود انجام دهند.

علی رجبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عارضه‌یابی واحدهای تولیدی اغلب به عنوان حساس‌ترین جزء استقرار یک طرح بهبود سازمان تلقی می شود، اظهار کرد: عارضه‌یابی به موقع و صحیح این امکان را به مدیران می‌دهد که همواره از مشکلات و مسایل جاری مجموعه خود مطلع باشند و از بحرانی شدن آن جلوگیری کنند.

وی افزود: عارضه‌یابی، فرآیند تشریک مساعی بین تولیدکنندگان و مشاوران عارضه‌یابی به منظور جمع آوری اطلاعات مناسب و مربوط در مورد مشکلات اساسی واحد صنعتی و دلایل آن، تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده و نتیجه‌گیری از تحلیل‌های به عمل آمده و دسته‌بندی مشکلات در سطح های عمومی و تخصصی و ارائه پیشنهاداتی در راستای رفع مشکلات دسته‌بندی شده است.

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی واحدهای صنعتی در کردستان

مدیر فن بازار منطقه‌ای کردستان بیان کرد: دوره آموزشی عارضه‌یابی، به همت معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنایع کوچک و به منظور ارتقا دانش مشاوران و اعضای کلینیک کسب و کار در ۲۷ و ۲۸ مهر امسال برگزار می شود.

رجبی ادامه داد: این دوره آموزشی در مرکز فناوری و خدمات کسب و کار واقع در شهرک صنعتی سنندج ۱ برگزار خواهد شد و مشاورانی که موفق به اخذ امتیاز لازم از آزمون پایانی شوند، مجوز انجام عارضه یابی و تعریف پروژهی بهبود واحد صنعتی را دریافت می کنند.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است. این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۵۰۰ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha