حمله حماس به مواضع رژیم اشغالگر، امنیت این رژیم را تبدیل به ترس کرد

کرمان- ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غزه سرزمین مقاومت و ایستادگی است، گفت: حمله حماس به مواضع رژیم اشغالگر، امنیت این رژیم را تبدیل به ترس اجتماعی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه موضوع تازه‌ای نیست و در طول سالیان گذشته این اتفاق همواره تکرار شده است، افزود: مردم غزه باوجود حملات وحشیانه و جنایتکارانه اسرائیل و مصیبت‌هایی که می‌بینند و سختی‌هایی که می کشند خم به ابرو نمی‌آورند و مقاومت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حمله بزرگ مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نخستین بار به این صورت علیه این رژیم جنایتکار شکل گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس تحلیل ها، اگر نیروهای مقاومت حماس علیه رژیم صهیونیستی حمله نمی کردند در هفته‌های آینده و بعد از جشن یهودیان طبق نقشه نتانیاهو به غزه حمله هوایی، زمینی و دریایی می‌شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت در غزه با حمله تهاجمی به مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی برگ برنده این رژیم اشغالگر را در حمله به نوار غزه سوزاندند، ادامه داد: حماس تمامی برنامه های مذبوحانه رژیم صهیونیستی را طی این ۷۵ سال تاریخ اشغال فلسطین نابود کرد و برگ‌های برنده این رژیم اشغالگر را از میان برد.

جلالی تصریح کرد: انتظار می رود با اتفاقات اخیر و حمله حماس به این رژیم اشغالگر دیگر در خاورمیانه شاهد توافق هیچ کشوری با این رژیم نباشیم و کسی بر روی این اسب بازنده شرط‌بندی نکند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمله حماس به مواضع رژیم اشغالگر، امنیت این رژیم را تبدیل به ترس اجتماعی کرد و بعد از این جنگ مردم سرزمین های اشغالی بحران داخلی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه با این حمله حماس دیگر اسرائیل، اسرائیل نخواهد شد و روی پای خود نخواهد ایستاد، ادامه داد: امروز جوانان فلسطین هستند که اسرائیل را نابود خواهند کرد و این افتخار نصیب این جوانان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha