۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85256183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۶ پروژه ورزشی در کردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل وزرش و جوانان کردستان گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی ۶ پروژه ورزشی با بیش از ۵۳۵ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، آمنه غلام ویسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه‌های ورزشی و از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

وی افزود: تکمیل، بهینه سازی و محوطه سازی سالن چند منظوره ۱۲۰۰ نفره شهرستان بانه یکی از پروژه های مهم ورزشی است که پس از چندین سال انتظار و تلاش مسئولان دولتی و صرف هزینه های بالا در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل وزرش و جوانان کردستان یادآور شد: این پروژه ورزشی جزو مصوبات سفر رهبری به استان کردستان است که با هزینه ای بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی با زیر بنای چهار هزار مترمربع به صورت سرپوشیده، مدرن تجهیز و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

غلام ویسی اضافه کرد: در کنار این پروژه مهم، پنج زمین چمن مصنوعی روستایی نیز با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستاهای بالک و سیاناو در شهرستان مریوان، آرندان در سنندج و روستاهای لاله ای و گردمیران شهرستان دهگلان افتتاح و به بهره برداری می رسد که زیربنای این پروژه ها در حدود چهار هزار مترمربع است.

۲۶ مهر تا ۲ آبان به هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha