بازدید وزیر صمت از فرآیند تولید  محصولات صنعتی شهرستان سروستان

شیراز-ایرنا-وزیر صمت روز پنجشنبه ۲۰مهرماه با حضور در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان سروستان، از روند تولید محصولات صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، برخی شرکت های این شهرستان در زمینه منیزیت زینتر شده جهت تولید انواع آجر نسوز فعالیت دارد.

بازدید وزیر صمت از فرآیند تولید  محصولات صنعتی شهرستان سروستان

وزیر صمت در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: امروز توفیق داشتم به شهرستان سروستان بیایم، با صنعتگران این خطه آشنا شوم و مشکلاتشان را بشنوم.

علی آبادی افزود: تلاش ما در وزارت صمت این است که بتوانیم گرهی از دست و پای صنعتگران پرتلاش کشورمان باز کنیم و حرکت جدیدی را در رشد و توسعه صنعت ایجاد کنیم.

وزیر صمت اضافه کرد: خوشبختانه پیشرفت های خوبی را در زمینه صنعت این منطقه شاهد هستیم، هرچند طبیعی است که مشکلاتی هم وجود داشته باشد اما قول می‌دهیم به مسائل و مشکلاتی که مطرح شد رسیدگی کنیم تا صنعتگران سروستانی بتوانند با قدرت بیشتری در زمینه رشد صنعت پیش بروند.

شهرستان سروستان در فاصله ۸۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد که از شمال به شهرستان خرامه ، از شرق به شهرستان استهبان و فسا، از جنوب به شهرستان جهرم و از غرب به شیراز محدود می شود.

به گزارش ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه رییس‌جمهور و هیأت دولت برای بازدید و افتتاح چندین پروژه تولیدی وارد استان فارس شده است و معاون معادن و فراوری مواد وزارت به همراه سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در این سفر وزیر صمت را همراهی می کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha