۶۸ کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به دانش آموزان کردستانی است

سنندج- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: ۶۸ کارگاه آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای  استان برای ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان شاخه کار و دانش استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، فردین وکیلی روز پنجشنبه در جریان دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: این اداره کل برای بهره‌مندی دانش آموزان کردستانی شاخه کار و دانش از کارگاه ها و آموزش های مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان آمادگی دارد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه ای به دانش آموزان رشته کار و دانش را انجام داده ایم و این مهم در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه مهیا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان بیان کرد: بی شک استفاده دانش آموزان از امکانات کارگاه های فنی و حرفه ای منجر به افزایش میزان یادگیری آنها و در نتیجه ارتقای مهارتشان خواهد شد و در آینده بهتر می توانند در زمینه تحصیلی خود مشغول به کار شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان هم در این دیدار با استقبال از این موضوع گفت: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با دارا بودن کارگاه های آموزشی مجهز و منطبق با آخرین تجهیزات بروز و بهره گیری از مربیان توانمند و متخصص می تواند نقش مهمی در توانمندسازی دانش آموزان کردستانی شاخه کار و دانش داشته باشد.

۶۸ کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به دانش آموزان کردستانی است

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری ما بین مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش کردستان منعقد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha