۱۰ فضای آموزشی در الیگودرز تکمیل و بهره برداری شد

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۳۷ طرح آموزشی در شهرستان الیگودرز وجود دارد که از این تعداد ۱۰ طرح با ۲۱ کلاس درس برای مهرماه امسال آماده و بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا "یونس بهاروند ایرانیا" روز پنجشنبه در افتتاح دبیرستان خیر ساز "محمود گودرزی" در الیگودرز، بیان کرد: ۳۷ طرح با ۹۵ کلاس درس در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ طرح با ۲۱ کلاس درس برای مهرماه آماده شد.

وی با اشاره به اینکه مدرسه سازی یک زیر ساخت و سرمایه گذاری بزرگ است، اظهار داشت: سعادت یک جامعه از مسیر آموزش و مدرسه می‌گذرد، بنابراین همه باید در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از اعتبارت مدرسه سازی در استان مربوط به خیران است، افزود: ما برای افزایش مشارکت در مدرسه سازی نیازمند ورود کارخانجات در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: متاسفانه مسوولیت اجتماعی کارخانجات و کارگاه‌های تولید در استان مغفول مانده است، کمکی که توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی در حوزه مدرسه سازی انجام شده ۱۳۷ میلیارد تومان بوده است.

بهاروندایرانیا بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس اعتبارت دولتی قرار بود امسال ۶۷ طرح در قالب ۱۷۰ کلاس درس ساخته شود، اما ما این رقم را ۹۱ طرح در قالب ۲۸۲ کلاس درس افزایش دادیم.

وی افزود: از ۱۸۲ کلاس درس ۱۹۲ کلاس درس یعنی ۶۸ درس مربوط به مناطق روستایی و دور افتاده در مناطق مختلف استان بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه الیگودرز یکی از شهرستان‌هایی است که توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفته است، افزود: ۳۷ طرح با ۹۵ کلاس درس در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ طرح با ۲۱ کلاس درس برای مهرماه آماده شد.

دبیرستان زنده یاد محمود گودرزی که یک طرح تمام خیری است، در فضایی به مساحت۲ هزار و۴۰۰ متر مربع زمین، یک هزار و ۱۰۰ متر مربع زیربنا در ۲ طبقه و با اعتباری بیش از۸۰ میلیارد ریال احداث شده است و تمام تجهیزات توسط نوسازی مدارس خریداری و تحویل داده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha