۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85256564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گشایش نمایشگاه بین المللی پلاستیک در پاکستان با حضور شرکت‌های ایرانی

اسلام‌آباد - ایرنا - هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک، چاپ و بسته بندی با حضور فعال چند شرکت مطرح جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی» به عنوان قلب اقتصادی پاکستان گشایش یافت.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک با حضور «محمد کامران تیسوری» استاندار ایالت سِند، «حسن نوریان» سرکنسول ایران در کراچی، شخصیت‌های پاکستانی و مهمانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر بندری کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر ایرانی، مسوولان اتاق‌ بازرگانی کراچی و برخی از سرکنسول‌های کشورهای خارجی مستقر در شهر کراچی نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه پذیرای شرکت‌های مختلف فعال در حوزه های مرتبط با صنعت چاپ و بسته بندی، پلاستیک و پلیمر بوده و شرکت های ایرانی نیز با نمایش محصولات خود در بخش مواد اولیه پلیمری، فناوریهای چاپ و انواع بسته بندی بخصوص موادغذایی و خوراکی در این رویداد حضور دارند.

گشایش نمایشگاه بین المللی پلاستیک در پاکستان با حضور شرکت‌های ایرانی

هفدهمین نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع بسته بندی پاکستان تا روز شنبه در شهر بندری کراچی ادامه خواهد داشت.

«سعید دهقانی» مدیرعامل شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری ایران گفت: قرار است در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی میان صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی حاضر نیز برگزار شود.

وی افزود با توجه به ظرفیت بالای بازار ۲۴۰ میلیون نفری پاکستان، بازار بسیار خوبی برای شرکت های ایرانی هم در زمینه صادرات محصول نهایی و هم در زمینه صادرات دستگاهها و ماشین آلات مربوطه وجود دارد که باید بهره لازم از ظرفیت های موجود در این بازار حاصل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha