۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85256620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر فرهنگ: پانتومیم روان شناسی فردی و انتقال مفهوم زبان است

زنجان- ایرنا- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:پانتومیم به اشارات نظر دارد اگر به درستی و مبنایی پرداخته شود می توان گفت این هنر روان شناسی فردی و انتقال مفهوم زبان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود سالاری، شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان به اتفاقات غزه اشاره کرد و افزود: این رویداد، یک اتفاق مهم است.

وی اضافه کرد: آن نرم افزار ذهنی شکل گرفته شده در مورد رژیم غاصب اسرائیل شکست و این اتفاق رخ داده شده در ۷۵ سال گذشته بسیار مهم است.

دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان نیز در ادامه با تقدیر از دست اندرکان دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان بر استمرار این جشنواره در سال های آینده، گفت: جلسات هماهنگی متعددی با دستگاه های استان برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره است.

ساسان قجر افزود: برای دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان ۴۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد، این آثار در بخش های صحنه ای، خیابانی و کارگاه های آموزشی بود و با کیفیت ترین آثار توسط هیات داوران انتخاب شد.

قجر افزود: در بخش اجرای صحنه ای هشت اثر ارسال شده بود اما متاسفانه آثار در حد انتخاب نبود.

وی با بیان اینکه نوجوانان بیشترین شرکت کنندگان در این جشنواره بودند، گفت: از آنجایی که این آثار به دور از تکنیک بود ولی هنرمندان توانسته بودند پیام داستان را به ما منتقل کند.

این هنرمند زنجانی خاطر نشان کرد: به همین منظور بخش تجربه های پویا را ایجاد کردیم تا این نوجوانان در کارگاه های آموزشی شرکت کنند و بتوانند به صورت حرفه ای تر در سنوات آینده حاضر شوند.



اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha