طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اثبات کرد

زاهدان- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به جهانیان ثابت کرد.

حبیب الله دهمرده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیروی مقاومت فلسطینی حماس بیان کرد: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واقع پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل را به دنیا اثبات کرد.

وی افزود: با این عملیات غرورآفرین حماس که تحلیلگران جهان را شگفت زده کرد به جهانیان ثابت شد سیستم اسرائیل جعلی از لانه عنکبوت ضعیف‌تر و ناتوان‌تر است و با یک حرکت ساده از نقشه روزگار محو خواهد شد.

وی اظهار کرد: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی ددمنشانه بوده و از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد و تنها دیوانگی این رژیم کودک‌کش را نشان می دهد.

دهمرده گفت: اگر اسرائیل از این حملات ددمنشانه دست بر ندارد جهان اسلام برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند و در این صورت اسرائیل گور خود را با دستان خودش کنده است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی در برابر کفار وحدت و مقاومت است، تاکید کرد: امروز جهان اسلام و مردم منسجم و متحد شده‌اند پیروزی از آن اسلام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha