بهره‌برداری از سامانه اینترنتی فیبرنوری شهرستان کازرون با حضور وزیر ارتباطات

شیراز-ایرنا-بهره‌برداری از سامانه اینترنتی فیبرنوری کازرون در سفر دوم رییس جمهور به استان فارس با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

به گزارش ایرنا، این طرح همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان فارس به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت انتقال داده‌های اسیاتک در مراسم افتتاح این طرح گفت: بهره‌برداری از این سیستم اینترنتی با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان در شهرستان کازرون به عنوان طرح آزمایشی در فارس آغازشد.

محمدعلی یوسفی‌زاده ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح از۶ ماهه نخست امسال در کازرون آغاز و تاکنون ۸۸کیلومتر از آن اجراشده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح سرعت اینترنت در کازرون به هزار مگابایت افزایش داده شده، گفت: این طرح برای ۲۹ هزارخانوار پیش‌بینی شده است.

کازرون در ۱۴۳کیلومتری شیراز قرار دارد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس هستند.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha