۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85256809
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین خواب آرام را از رژیم صهیونیستی گرفت

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و عملیات شکوهمند طوفان الاقصی گفت: رژیم غاصب اسرائیل از این به بعد خواب آرام نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: جوانان و مقاومت فلسطین در روز نخست به اهداف خود رسیدند و شکست جبران ناپذیری را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و بیان فرازی از سخنان رهبرمعظم انقلاب در جمع دانش آموختگان نیروهای مسلح افزود: بنا به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب هیچ ملت مسلمانی چون مردم مظلوم فلسطین در تاریخ معاصر با دشمنی، بی حیایی و بی رحمی رژیم غاصب صهیونیستی مواجه نبوده و به اندازه این ملت مظلوم تحت فشار، محاصره و کمبود قرار نگرفته است.

امام جمعه رشت با تشریح ویژگی های حرکت جوانان فلسطین و گروه مقاومت خاطر نشان کرد: حرکت این دوره جوانان فلسطینی تمام عیار، غافلگیرانه، سریع به صورت زمینی و هوایی، سایبری، تبلیغاتی، روانی و اطلاعاتی بوده است.

وی با بیان اینکه حرکت هجومی جوانان فلسطینی در دل صهیونیست ها و غربی ها ترس انداخته است، اظهار کرد: طوفان الاقصی و تدوام حرکت های جوانان فلسطین خواب و آرام را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

خطیب جمعه رشت در ادامه خاطر نشان کرد: در طول این ۷۵ سال قدرت صهیونیستها هوایی بوده و پیاده نظام قوی ندارند ضمن اینکه آمریکا نیز از طریق هوایی نمی تواند و زمینی هم بعید است، آمریکایی ها درگیر انتخابات بوده و با وضعیت وخیم اقتصادی مواجهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در کنار همه ملت های اسلامی قرار دارد، اضافه کرد: جمهوری اسلامی در طول سالهای بعد از انقلاب از مردم فلسطین حمایت کرده و می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصمیم دولت در حمایت از برنجکاران بیان کرد: تصمیم بر آن است تا زمانی که برنج در دست کشاورزان بوده، واردات انجام نشود که اقدام خوبی است.

بر اساس تصمیم دولت واردات برنج و چای تا زمانی که این محصولات در دست کشاورز است، انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانیذ:

واردات برنج و چای تا وجود این محصولات دست کشاورز انجام نمی‌شود

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اتمام سریعتر پروژه های آزادراه رودبار و راه آهن اظهار کرد: مسئولان مربوطه به اتمام این ۲ پروژه مهم‌ توجه جدی داشته باشند ضمن اینکه رشت مرکز استان گیلان نیز نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha