۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85256814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه نوشهر: «طوفان الاقصی» نقشه‌های صهیونیست‌ها را نقش بر آب کرد

نوشهر - ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت: جوانان فلسطینی با طوفان الاقصی ضمن عمل شجاعانه و جوانمردانه همه نقشه های صهیونیست ها را نقش بر آب کردند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : عملیات طوفان الاقصی هیمنه گنبد آهنین اسرائیل غاصب را با همه ادعاهایشان زیر سوال برد و ابهت آنان از بین برد.

وی اظهارداشت: اکنون یک "یا علی" دیگر مانده است و رهبر معظم انقلاب موضع گیری مسوولان کشور در ارتباط با مساله غزه را فرمودند، تاکید معظم له این است که از غزه حمایت بشود که مردم با حضور شان در راهپیمایی امروز از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.

وی حادثه ترویستی در شهر حمص سوریه، تهدید رژیم صهیونیستی علیه ایران و احیای داعش در سوریه را از جمله مباحث مهم یکی ۲ هفته اخیر در منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد : نقشه عملیات طوفان الاقصی در یکی ۲ سال قبل طراحی و توسط جوانان فلسطینی انجام شد و این علمیات نشان داد که اطلاعات و ادعاهایی که صهیونیست ها دارند ضعیف بوده و ناتوان هستند.

خطیب جمعه نوشهر با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در این ارتباط تصریح کرد : رهبری فرمودند هیچ کس نباید در رابطه با غزه بی تفاوت باشد، جهان اسلام نیز بیدار است و به روش های مختلف حمایت خود را از غزه اعلام داشتند.

امام جمعه نوشهر: «طوفان الاقصی» نقشه‌های صهیونیست‌ها را نقش بر آب کرد

وی خاطرنشان کرد : از همه کشورهای اسلامی می خواهیم برای نابودی رژیم صهیونیستی اشغالگر و کودک کش بسیج شوند و اقدام عملی انجام بدهند.

آیت الله مشایخ اضافه کرد : رژیم صهیونیستی و اذنابشان سعی دارد پای ایران اسلامی را در این علمیات مهم به وسط بکشانند که رهبری فرمودند شما ملت فلسطین را نشاختید این طراحی مال خودشان است. نکته دیگر این که اسرائیل خواست به دنیا بگوید این کار تروریستی است اما حضرت آقا فرمودند این کار تروریستی نیست بلکه این نتیجه خیانت ها و ظلم های شماست که ملت فلسطین این عملیات را انجام دادند.

امام جمعه نوشهر یادآور شد : رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر همچنین فرمودند شما صهیونیست ها نه تنها مظلوم نیستید بلکه ظالم هستید و هر قدر بیشتر بخواهید ادامه بدهید سیلی محکمتر از جوانان فلسطینی خواهی خورد.

وی ادامه داد : نکته مهم دیگری که در بیایات رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند بحث رسانه ها بود که فرمود می خواهند فریاد مظلومیت فلسطینی ها به گوش دنیا نرسد، اما ملت ایران امروز با برگزاری راهپیمایی باشکوه در حمایت مردم غزه در مقابل این امپراطوری رسانه ایستادند و فریاد مظلومیت آنان را به گوش دنیا رساندند.

وی وقف، نامگذاری هفته های کودک و انجمن و اولیا و ورزش و تربیت بدنی را دیگر مناسبت های هفته برشمرد و گفت : وقف نیاز جامعه است و یکی از چیزی های که در مورد وقف باید به آن توجه بشود نیازمندی های زمان است که امروز جامعه ما در چه زمینه هایی کمبود دارد در آن زمینه توجه بشود.

آیت الله مشایخ تصریح کرد : هماهنگی بین اولیا و مربیان خیلی مهم و ضروری بوده و هر چه این هماهنگی با مدرسه بیشتر بشود به نفع دانش آموزان است.

وی با اشاره به نامگذاری روز تربیت بدنی و ورزش تصریح کرد : ورزش عامل سلامتی جامعه و رفع بدکاری است و بر همه اعم از زن و مرد لازم است که ورزش کنند و در نوشهر متاسفانه اماکن ورزشی برای بانوان کم داریم که مسوولان به این مهم بیشتر توجه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha