تجاری سازی دانش و جهش اقتصادی با افزایش پوشش استاندارد محصولات میسر می شود

اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت هفته استاندارد و یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران افزودند: تجاری سازی دانش، جهش اقتصادی و توجه به موضوع مهم اقتصادمقاومتی با افزایش پوشش استاندارد برای محصولات و ترویج آن میسر می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این پیام که روز جمعه به ایرنا استان مرکزی ارسال شد، آمده‌است: بی تردید همه سازمان‌ها با بهره‌گیری ازاستانداردها می توانند بهره‌وری سازمانی را ارتقا بخشند.

در این پیام ادامه داده شده‌ است: تجاری سازی دانش، جهش اقتصادی و توجه به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی از مسیر افزایش پوشش استاندارد برای محصولات و ترویج آن میسرخواهد بود.

در این پیام گفته شده‌ است: در کشور ایران اسلامی، یکصد سال از تاسیس سازمانی بسیار مهم و تاثیرگذار و سرنوشت ساز در اقتصاد و زندگی مردم به نام سازمان ملی استاندارد ایران می‌گذرد و این سازمان همگام با سازمان‌های بین المللی درزمینه کیفیت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست با بهره‌مندی از هزاران کارشناس و متخصص متعهد و مجرب در بخش های خصوصی، عمومی و دولتی توانسته باتحقیق و پژوهش، خدماتی بی بدیل به مردم و ولی نعمتان ارائه کند.

در این پیام خاطر نشان شده‌ است: درآستانه یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران و هفته استاندارد به همه کارکنان، دست اندرکاران وخدمتگزاران عرصه ارزیابی انطباق، اندازه شناسی، تاییدصلاحیت و استانداردسازی اعم از دولتی و غیردولتی به ویژه فعالان این حوزه در استان مرکزی تبریک و خداقوت گفته و برای همه این افراد درمسیر ارتقای کیفیت محصولات ایرانی درسال مهار تورم و رشد تولید آرزوی توفیق داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی در ادامه این پیام آورده‌اند: امید است مجموعه همه تلاش‌ها موجب نیل به مصرف تولیدات ایرانی، کاهش واردات، تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای سهم جمهوری اسلامی ایران در بازارهای جهانی شود و استانداردهای ملی برای تمامی شهروندان اطمینان بخش باشد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در نقاط مختلف این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha