۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85256860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انزجار نمازگزاران شیعه و سنی شرق گلستان از جنایات رژیم صهیونیستی

گنبدکاووس- ایرنا- نمازگزاران شیعه و سنی شرق گلستان همراه با ملت ایران با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی اعلام و از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، کودکان و نوجوانان امروز جمعه در کنار پدران و مادران خود با حضور پرشور در این راهپیمایی و در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته های مختلف یک صدا و همدل شعارهای ضدصهیونیستی سر دادند و تاکید کردند هیچگاه مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

«فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی صهیونیسم فرمان ملت ماست و مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا» از جمله شعارهای بود که مردم در راهپیمایی امروز با دست‌های مشت شده یک صدا فریاد زدند.

علاوه بر آن، مردم اهل سنت استان گلستان هم در نقاط مختلف از جمله مصلی‌های نمازجمعه گنبدکاووس، کرند، اینچه‌برون و قره‌ماخر به طور همزمان تجمع‌های ضد رژیم صهیونیستی برپا کردند.

انزجار نمازگزاران شیعه و سنی شرق گلستان از جنایات رژیم صهیونیستی

معصومه میرحسینی یکی از نمازگزاران گنبدی حضور در راهپیمایی امروز را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی به مثل رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا دانست.

وی گفت: ما قطرهایی هستیم که سیل شده و تمام دشمنان اسلام و مردم مظلوم فلسطین را غرق خواهیم کرد.

محمد اصغری هم مهمترین دلیل حضور در راهپیمایی امروز را حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام و بیان کرد: به دنیا نشان می‌دهیم که غزه تنها نیست و همواره آماده حضور در صحنه برای دفاع از آنان هستیم.

انزجار نمازگزاران شیعه و سنی شرق گلستان از جنایات رژیم صهیونیستی

مهسا مصلح یکی از دختران با پوشش ترکمن هم با اشاره به شهادت بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از فلسطینیان به ویژه کودکان در حملات رژیم غاصب صهیونیستی در چند روز اخیر، گفت: این همه جنایت حق مردم مظلوم غزه نیست و با تمام وجود از عملیات طوفان‌الاقصی که یک نوع حق خواهی از ظالمان است دفاع می‌کنیم.

وی افزود: کشورهای اسلامی باید پشت همدیگر در دفاع از مردم غزه باشند تا آنان بدانند که هیچگاه تنها نیستند.

آیدا بزی هم با اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی، گفت: مردم فلسطین حق دارند بعد از چندین سال تحمل حمله صهیونیست‌ها، این عملیات را انجام دهند و این اقدام آنان جواب محکمی به این رژیم کودک کش است.

مردم شهرستان‌های کلاله، گالیکش، مراوه‌تپه، مینودشت، آزادشهر و رامیان واقع در شرق استان در کنار گنبدکاووس همزمان با دیگر نقاط ایران بعد از نمازجمعه امروز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی برگزار کردند.

قرائت قطعنامه سراسری محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی و حمایت از فلسطینیان برنامه پایانی مراسم امروز بود و راهپیمایان با سر دادن شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این قطعنامه را تایید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha