۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85256966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران زنجانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند

زنجان - ایرنا- نمازگزاران زنجانی، ظهر جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در تجمع اعتراضی نمازگزاران زنجانی که با هدف محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام شد نمازگزاران اعلام کردند امروز وظیفه بشریت به ویژه آزادی ‌خواهان جهان حمایت از مردم غزه است و متاسفانه سران برخی کشورها بر اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل مهر تایید می‌زنند.

در این راهپیمایی عنوان شد امروز مدعیان حقوق بشر در برابر اقدامات غیرانسانی اسرائیل غاصب در غزه که دل هر انسانی را به درد می‌آورد سکوت اختیار کرده ‌اند و این بسیار نگران کننده است.

راهپیمایان زنجانی با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در قالب ممانعت از ارائه خدمات درمانی و امدادهای پزشکی به مجروحان غزه شعارهای مرگ بر اسرائیل سر دادند.

تجمع کنندگان با سر دادن فریاد "مرگ بر اسرائیل"، "جنایات اسرائیل جنایت آمریکاست"، "این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست" و "مرگ بر رژیم کودک کش" جنایت‌های ددمنشانه این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

همچنین تجمع کنندگان با حمل پلاکاردهایی با مضامین "اسرائیل نابود باید گردد" اعتراض خود را نسبت به این جنایت‌ها نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در حاشیه این راهپیمایی با بیان اینکه در چند روز گذشته اسرائیل شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد خورد و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته دید، افزود: به همین دلیل با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام علی ناصر گفت: اسرائیل برای بازیابی آبروی از دست رفته خود با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکای به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار دست به این جنایت زده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا مردم غیور استان زنجان در میعادگاههای نماز جمعه تجمع کردند، افزود: امروز در همه مصلی‌های برگزاری نماز جمعه استان این تجمع اعتراضی برگزار شد.

این روزها اسرائیل غاصب بدون توجه به کنوانسیون‌های بین‌المللی، بیمارستان‌ها و مدارس وابسته به سازمان ملل در غزه را مورد هدف قرار می‌دهد و با استفاده از جنگ افزارهای مختلف کودکان مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha