۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85256973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت‌های اسلامی و مسلمانان با وحدت کلمه از فلسطین حمایت کنند

بوشهر-ایرنا- امام جمعه بوشهر گفت: دولت‌های اسلامی و مسلمانان با وحدت کلمه از فلسطین و مردمان بی گناه این سرزمین حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی خون آشام، سفاک و حیوان صفت و نامشروع است که منطقی جز ظلم، ستم و جنایت ندارد.

وی بیان کرد: در کارنامه و تاریخ این رژیم کودک‌کش و ظالم حتی یک کار حقوق بشری نیز مشاهده نمی‌شود که این نشان از اوج وقاهت و تحمیلی بودن رژیم اشغالگر است‌.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: رژیم اشغالگر ماهیتش همه جهانخواری و سوداگرای بوده و هر جا که بحث ترور و تجاوز به حریم حقوق بشر جهانی پیش‌ آمده، پای آنان در میان بوده است.

صفایی بوشهری افزود: در این راستا از برادران فلسطینی که کاری بزرگ و طوفان مبارزه با این رژیم رقم زدند قدردانی می‌کنیم چراکه این عملیات بزرگ روند نابودی رژیم صهیونیستی را شتابان خواهد کرد.

وی اظهار کرد: به کشورهایی که در برابر جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی ساکت نشسته و یا به آنها کمک می‌کنند هشدار می‌دهیم که حمایت نکنند چرا که در صورت حمایت از اشغالگران به قعر و جاه تاریخ افتاده و نابودی‌شان قطعی است.

امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت روز عصای سفید اظهار کرد: نابینایان شخصیت‌هایی بسیار شریف، بزرگوار و نیازمند حمایت در مسکن، ازدواج، تربیت فرزندان و فعالیت‌های ورزشی هستند.

وی تاکید کرد: از مسئولان ملی و استانی انتظار می‌رود در حمایت از قانون‌های حوزه نابینایان بویژه در بخش اشتغال آنان اهتمام جدی داشته باشند.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت روز ورزش و تربیت بدنی اظهار کرد: ورزش مقوله‌ای راهبردی و مهم در جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اکنون ورزش در استان در شرایط خوبی به سر نمی برد که نیاز است با کمک به اداره کل ورزش و جوانان استان زمینه برای تعالی و پیشرفت ورزش استان و بویژه در بخش ورزش قهرمانی کمک شود.

صفایی بوشهری همچنین با تاکید بر حمایت از حق و حقوق کارگران بیان کرد: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی باید محقق و کارگران و بویژه کارگران مرکزهای صنعتی به شکلی ویژه حمایت شوند.

وی افزود: کارگران در صورت تبدیل وضعیت نشدن امنیت شغلی و حقوق و مزایای مناسبی ندارند به همین خاطر باید به ساماندهی هر چه زودتر آنان کمک شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha