حمایت یکپارچه مردم پاکستان از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها + فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - مردم مسلمان پاکستان امروز پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای بزرگ و کوچک در حمایت از عملیات رزمندگان فلسطین علیه رژیم غارتگر اسرائیل به خیابان‌ها آمده و ضمن ابراز همبستگی با مردم غزه، حمایت غرب از تهاجم اسرائیل و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سینی برای ششمین روز متوالی بار دیگر در محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم فلسطین پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف این کشور به صورت گسترده علیه اسرائیل تظاهرات کردند.

راهپیمایی کنندگان در «اسلام‌آباد» پایتخت پاکستان با سردادن شعارهای ضد رژیم صهیونیستی، جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم غزه و سکوت مجامع بین المللی در برابر صهیونیست‌ها به ویژه همدستی آمریکا و غرب با اشغالگران صهیونیست را به شدت محکوم کردند.

نمازگزاران پاکستانی همچنین خشم و نفرت خود را نسبت به عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و آن را خیانت آشکار به ویژه جهان اسلام و به آرمان فلسطین دانستند که تازه‌ترین پیامد آن کشتار مسلمانان غزه در تهاجم نیروهای صهیونیستی است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حمل پلاکاردهای شعارهای ضد رژیم صهیونیستی، آمریکایی و حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» فلسطین پرچم های آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی را به آتش کشیدند.

حمایت یکپارچه مردم پاکستان از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست + فیلم

حجت الاسلام والمسلمین «ناصر عباس جعفری» رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان طی سخنانی در جمع گسترده‌ای از تظاهرکنندگان در اسلام‌آباد خواستار تقویت انسجام جهان اسلام برای حل مشکلات و مظلومیت مردم فلسطین شد.

وی ضمن ابراز انزجار از مزدوران و حامیان توطئه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس گفت: قتل عام مسلمانان فلسطینی اقدام ننگین جنایتکاران صهیونیستی علیه امت اسلامی و مسلمانان جهان است هرچند رزمندگان مقاومت فلسطین با عملیات کوبنده طوفان الاقصی پاسخ تاریخی به توسعه طلبی صهیونیست‌ها و نابودی طرح اسرائیل بزرگ در منطقه داده‌اند.

در شهرهای لاهور، کراچی، پیشاور، کویته، اسکردو، حیدرآباد، بهاولپور، مظفرآباد و فیصل آباد نیز هزاران نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه هواداران احزاب سیاسی و گروه‌های مذهبی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پاکستان طی سخنرانی در راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی، حمایت از ملت فلسطین و انزجار از رژیم غاصب اسراییل را از وظایف اصلی امت اسلامی و مسلمانان دانستند.

بر اساس این گزارش؛ تظاهرات مشابهی نیز از سوی احزاب جماعت اسلامی، مجلس وحدت مسلمین، جمعیت علمای اسلام، تحریک انصاف و سازمان دانشجویان امامیه در شهرهای مختلف پاکستان در محکومیت جنایات رژیم اسراییل علیه مردم غزه و حمایت از مقاومت مردم فلسطین برپا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha