استاندارتهران: برای تامین اعتبارات بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند مساعدت می‌شود

دماوند - ایرنا - استاندار تهران در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهرستان دماوند دستور مساعدت لازم جهت تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل بیمارستان حضرت فاطمه (س) را صادر کرد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا فخاری، استاندار تهران روز جمعه به همراه علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهر دماوند بازدید کردند.

آخرین وضعیت آماده‌سازی، تکمیل و توسعه بخش‌های مختلف، تأمین تجهیزات و جذب نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان حضرت فاطمه (س) در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندارتهران:برای تامین اعتبارات بیمارستان حضرت فاطمه(س)دماوند مساعدت می شود

در حاشیه این بازدید، طی نشستی میرزاحسینی رییس بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند به بیان گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده پرداخت.

همچنین فخاری استاندار تهران و زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی طی سخنانی از مساعدت لازم جهت تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند خبر داد.

استاندارتهران:برای تامین اعتبارات بیمارستان حضرت فاطمه(س)دماوند مساعدت می شود

در این بازدید، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، سیدکمال سادات مدیرکل امور امنیتی استانداری تهران، خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع و عابدینی مسئول دفتر فنی و مهندسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ثمانه میرزاحسینی رئیس و مهدی قلی‌بیگی مدیر و اعضای هیأت امنای بیمارستان حضرت فاطمه (س) و سروان مهدوی‌نیا فرمانده کلانتری شهر دماوند حضور داشتند.

لازم به ذکر است؛ بخش‌های جدید بستری و اتاق‌های عمل بیمارستان حضرت فاطمه (س) تکمیل و آماده‌سازی شده و در صورت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

بهره‌برداری از بخش‌های جدید بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند تا دی‌ماه

«زالی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بخش بستری این بیمارستان به صورت کامل شکل گرفته و تجهیزات مورد نیاز نصب شده و اتاق‌های عمل نیز آماده قرار گرفتن در مدار خدمات‌رسانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: با توجه به نگاه استاندار تهران در بحث محرومیت‌زدایی از بهداشت و درمان، تقویت مراکز بیمارستانی در شهرستان‌های در اولویت مهم استانی قرار گرفته است تا بار ارجاعی به شهر تهران کاهش یابند با همین نگاه استاندار تهران، امروز بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه (س) انجام شد و قول مساعدی دریافت کردیم تا حمایت‌های لازم مادی و معنوی از این بیمارستان اعمال شود.

زالی ادامه داد : دانشگاه نیز در کنار برنامه‌هایی که وزارت بهداشت و درمان برای تکمیل و توسعه بیمارستان حضرت فاطمه (س) در نظر گرفته، آمادگی اعمال حمایت‌های ضروری را دارد. پیش‌بینی ما این است با جذب اعتبار و نیروی مورد نیاز، امکان ارائه خدمات بیمارستان به صورت بخش‌های بستری و اتاق‌های عمل تا اوایل دی‌ماه امسال فراهم خواهد شد.

ظرفیت بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند برای اجرای طرح‌های نوین کشوری

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد : مهم‌ترین چالشی که امروز ریاست بیمارستان حضرت فاطمه (س) با آن مواجه است، بحث تأمین نیروی انسانی بوده که خوشبختانه با قول مساعد وزیر و معاون وزیر بهداشت، ۱۲۶ ردیف تشکیلاتی در شرف تحقق است تا بتوانیم با جذب نیروی انسانی مورد نیاز مشکل پرسنلی این بیمارستان را برطرف کنیم.

وی افزود: با توجه به کالبد و سازه‌های مناسبی که با کمک خیرین برای بیمارستان حضرت فاطمه (س) فراهم شده، دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد تا طرح‌های آزمایشی و پایلوت نوآورانه کشوری همچون هوش مصنوعی، بیمارستان هوشمند، سازگاری با محیط زیست و بیمارستان سبز را با ظرفیت‌های مختلف علمی در این بیمارستان اجرا کند.

زالی توضیح داد: بیمارستان حضرت فاطمه (س) در اوج محبت خیرین بنا شده و همه تلاش کردند تا حداکثر استانداردها در این بیمارستان لحاظ شود و امیدواریم با انجام اقدامات لازم، بستر مناسبی جهت ارائه خدمات شایسته به مردم شهرستان دماوند فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha