۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85257042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم اصفهان در حمایت از مبارزان فلسطینی راهپیمایی کردند

اصفهان- ایرنا- مردم شهرهای مختلف اصفهان امروز جمعه همصدا و همدل و در حمایت از مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی در کلانشهر اصفهان پس از اقامه نماز جمعه با حرکت نمازگزاران از مصلای امام خمینی(ره) به سمت چهارراه فرایبورگ آغاز شد و اقشار مختلف مردم نیز به جمع راهپیمایان پیوستند.

مردم اصفهان با سر دادن شعار "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" بمباران اخیر غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان مظلوم فلسطینی از سوی صهیونیست ها را محکوم کردند.

برافراشتن پرچم فلسطین در میان جمعیتِ باشکوه راهپیمایان در اصفهان، مرز قلب ها را در هم نوردید و موجی از همدلی و دوستی را به تصویر کشید و شماری از مسوولان استان نیز دوشادوش با اقشار مردم در محکومیت جنایت های صهیونیست ها همصدا شدند.

حضور مادران، کودکان و جوانان در این راهپیمایی که به شکرانه پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات "طوفان الاقصی" برگزار شد، نیز مشهود بود و سیمای پرتکرار این روزهای فلسطین را تداعی می کرد.

"طوفان الاقصی؛ شکست غیر قابل ترمیمِ اسراییل" خیره کننده‌ترین نوشته روی پلاکاردهای مردم بود که از میان جمعیتِ مملو راهپیمایان به چشم می آمد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه ۶ ماده‌ای قرائت شد و مردم با فریاد" الله اکبر؛ خامنه‌ای رهبر" بندهای آن را تایید کردند.

در شهرستان های مختلف استان اصفهان نیز نمازگزاران در دفاع از مردم فلسطین راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، فرمودند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌های استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکار عمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha