۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85257044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌های راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت در بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی در دیار خاوران پس از نماز عبادی - سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و خواستار پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران در مرکز استان پس از برپایی نماز جمعه با راهپیمایی از مصلی المهدی (عج) تا میدان نماز بیرجند با در دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و فلسطین همچنین سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا و "مرگ بر اسرائیل"، "رژیم غاصب رفتنی است" جنایت‌های اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن نوشته‌ها و پلاکاردهایی با مضمون‌های مختلف ضمن فریاد شعار الله اکبر همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین را نشان دادند.

یک شهروند که در صف اول راهپیمایان حرکت می‌کرد به خبرنگار ایرنا گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد به اسلام ضربه بزند لذا باید ریشه کن شود و مبارزاتی که مقاومت فلسطین شروع کرده، امید بخش است.

اصغری افزود: مردم امروز با حضور در راهپیمایی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را به شدت محکوم کردند.

بانویی از شرکت کنندگان در راهپیمایی نیز گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه هر مسلمان است و می‌خواهیم حملات علیه غزه را زودتر تمام کنند.

منصوری با بیان اینکه انسانیت در راس همه امور قرار دارد افزود: سال‌هاست که جنگ و خونریزی‌ ادامه دارد لذا زمان آن رسیده که درگیری خاتمه پیدا کند تا بیش از این خون مظلومان فلسطین به زمین ریخته نشود.

حاشیه‌های راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در بیرجند

شهروند دیگری گفت: به همه مردم فلسطین اعلام می‌کنیم که ما پشت شما می‌ایستیم.

زارعی مقدم عنوان کرد: این وظیفه شرعی و دینی ماست و اگر مسلمان هستیم باید در هر نقطه‌ای از جهان حامی مردم مظلوم فلسطین باشیم.

حضور جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر، دانشجو و دانش‌آموز به خصوص دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در میان جمعیت از جلوه‌های ویژه این راهپیمایی بود.

حاشیه‌های راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در بیرجند

راهپیمایان در شهر بیرجند که مسیر مصلی المهدی تا میدان نماز را طی کردند در این مسیر شعار دادند «بیت المقدس صحنه قیام است، آزادی اش با قدرت اسلام است»، «بیت المقدس مرکز جهان است، پایگاه عزت و اتحاد است».

همچنین صندوق‌های جمع آوری کمک برای مردم مظلوم غزه و مردم زلزله زده افغانستان در مسیر راهپیمایی برپا شده بود.

حاشیه‌های راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در بیرجند

در پایان راهپیمایی قطعنامه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد و راهپیمایان با تایید آن و سردادن شعار الله اکبر بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسراییل نشان دادند و خواستار واکنش جوامع جهانی در برابر این جنایات شدند.

به گزارش ایرنا نمازگزاران سایر شهرهای استان خراسان جنوبی نیز امروز در حمایت از فلسطین و عملیات طوفان الاقصی راهپیمایی کردند.

اهل تسنن و تشیع شهرستان‌های تلفیقی استان هم ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و بر وحدت اسلامی تاکید کردند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه ۱۵ مهر ماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این عملیات طی روزهای اخیر تاکنون نوار غزه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha