۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85257109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرزی ها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند + فیلم

کرج – ایرنا- مردم شهید پرور استان البرز پس از اقامه نماز جمعه این هفته با شرکت در راهپیمایی از عملیات ضدصهیونیستی با عنوان "طوفان الاقصی" مقاومت اسلامی فلسطین حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین بامداد شنبه گذشته در عملیاتی ترکیبی و غافلگیرانه به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی حمله کردند.

حمله ای که در نوع خود در طول عمر تاسیس ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی بی نظیر بوده و بر اساس اخبار منتشره این حمله که وارد هفتمین روز خود شده موجب هلاکت بیش از یک هزار و ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به سه هزار صهیونیست دیگر شده است.

مشت های گره کرده البرزی ها در حمایت از مردم فلسطین و جریان مقاومت

رژیم صهیونیستی که از عملیات طوفان الاقصی کاملا مستاصل شده چند روزی است برای جلوگیری از ادامه عملیات رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در غزه اقدام به بمباران مناطق مسکونی، تاسیسات زیربنایی، مساجد و بیمارستان های این منطقه کرده است.

آمارها حاکی است در اثر این اقدام جنایتکارانه نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ فلسطینی که بیشتر آن غیرنظامی، کودکان و زنان هستند به شهادت رسیدند.

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه البرز امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقدامی انسانی و اسلامی و همراه با ساری ملت ایران اسلامی، اقدام به راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در مقابل محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و تاسیسات امدادی شهر غزه کردند.

در این راهپیمایی مردمی و خودجوش نمازگزاران البرزی با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی و همچنین پرچم های ایران اسلامی، فلسطین و حزب الله شعارهای دشمن شکن سردادند.

«فلسطین آزاد خواهد شد»، «الله الله اکبر آمریکا شیطان اکبر»، «رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک»، «شعار هر بسیجی مرگ بر آمریکا» و «شعار ملت ما بر آمریکا» و همچنین «مرگ بر منافق» حمایت خود را از ملت فلسطین و مردم غزه و مقاومت نشان دادند.

همچنین همراه با مردم کلانشهر کرج، مردم دیگر شهرستان های استان البرز و حتی شهرهای اقماری کرج و روستاهای این استان حمایت خود را از مردم فلسطین با شرکت در راهپیمایی روز جمعه نشان دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha