جنایتکاران صهیونیستی بیمارستان‌ها را هم بمباران می‌کنند

مراغه- ایرنا – نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: جنایتکاران رژیم جعلی اسراییل حتی بیمارستان‌های فلسطینی‌ها را هم بمباران می‌کنند و طی روزهای گذشته ۱۰ نفر از کادر بیمارستان به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزود: قلب انسان‌های آزاده در برابر مظلومیت کودکان و زنان فلسطینی جریحه‌دار می‌شود اما همچنان مدعیان حقوق بشر به رژیم جعلی اسراییل حق می‌دهند.

وی با بیان اینکه اخیرا از یک خانواده فلسطینی ۱۸ نفر شهید شده و تنها یک نفر از اعضای آن زنده مانده، ادامه داد: پدری را تصور کنید که در برابر جنازه چهار فرزندش ایستاده است تا نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه را متوجه شوید.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین و غزه آواره شده‌اند، افزود: ۷۱ خانواده فلسطینی به طور کامل شهید شده‌اند و هیچ عضوی از آنان باقی نمانده است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر از فلسطینی‌ها شهید شده‌اند، تصریح کرد: غزه طی شب گذشته و در عرض یک ساعت ۶ بار بمباران شد و مردم مظلوم و بی‌دفاع زیر بمباران این رژیم جعلی شب و روز ندارند.

آیت‌الله پورمحمدی به چهار هزار تن بمبی که صهیونیست‌ها بر سر مردم غزه ریخته‌اند، اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۵۰ کودک جان خود را از دست داده‌اند و ۴۵۰ نفر از شهدا، زنان بی‌دفاع فلسطینی هستند.

وی ادامه داد: جنازه‌‎های مردم مظلوم غزه روی زمین مانده است و در حالی که آب و برق را قطع کرده‌اند، آنان حتی از غذا هم محروم هستند و این در حالی است که تعداد مجروحان به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه قبله اول مسلمانان در بیش از ۷۵ سال گذشته توسط این جنایتکاران اشغال شده، بیان کرد: اگر مسلمانان متحد شوند، رژیم جعلی اسراییل خود به خود محو می‌شود اما متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی حتی با صهیونیست‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

امام جمعه مراغه این را هم بیان کرد که امروز مایه افتخار است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت آشکار از آرمان‌های فلسطین حمایت می‌کند.

آیت‌الله پورمحمدی خطاب به یک عده که در داخل کشور سخنان دشمنان را تکرار می‌کنند، بیان کرد: اگر مسلمان هم نیستید، آزادمرد باشید و بدانید که این رژیم جعلی ۷۵ سال بر سر مردم مظلوم فلسطین آتش ریخته است.

وی همچنین یاد و خاطره شهید محراب، عطاالله اشرفی اصفهانی که در سال ۱۳۶۱ و به دست منافقان به شهادت رسید را گرامی داشت و نقش عقیدتی و سیاسی ارتش را در معرفی اسلام ناب محمدی به سربازان و نیروهای رسمی بسیار برجسته خواند.

به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته مراغه با حضور قابل توجه اقشار مختلف مردم برگزار شد تا جایی که محوطه داخلی مسجد جامع پرشد و عده‌ای از نمازگزاران در حیاط مسجد نماز برپا کردند.

جنایتکاران صهیونیستی بیمارستان‌ها را هم بمباران می‌کنند
جای مهری که در پی تعدد نمازگزاران خالی است و کودکی که راه ولایتمداری پدر را ادامه می‌دهد

همچنین نمازگزاران با حضور گسترده در راهپیمایی و طی کردن مسیر مسجد جامع تا میدان طلوع فجر مراغه، انزجار خودشان از جنایت‌های رژیم جعلی اسراییل را اعلام کرده و بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و رهبری تجدید بیعت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha