۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85257276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان روز دوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در سنندج

سنندج- ایرنا- روز دوم رقابت‌های "گروه ب" لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در سنندج با پیروزی لاستیک بارز کردستان و خانه بستکبال کرمانشاه پایان یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال بانوان رده جوانان کشور در گروه ب با حضور چهار تیم در سنندج در حال برگزاری است و عصر جمعه، لاستیک بارز کردستان با نتیجه ۷۴ بر ۶۵ پنجره آسمان سنندج را شکست داد و خانه بسکتبال کرمانشاه هم ۵۳ بر ۲۰ از سد پنجره سیروان دهگلان گذشت.

فردا (شنبه) ۲۲ مهر نیز پنجره سیروان دهگلان ساعت ۱۱ میزبان لاستیک بارز کردستان است و خانه بستکبال کرمانشاه ساعت ۱۳ با مهمان خود پنجره آسمان سنندج صف آرایی می‌کند و سرنوشت ۲ تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص خواهد شد.

بازی‌های دور رفت لیگ دسته یک جوانان بانوان باشگاه‌های کشور در هشت گروه چهار تیمی و به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

نایب رییس هیات بستکبال کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت‌ها به صورت منطقه‌ای و گروه ب به میزبانی سنندج برگزار شد و سه نماینده از کردستان در این گروه حضور دارند.

سروه ضرعامیان افزود: این بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که سه هفته بعد دور برگشت برگزار خواهد شد و ۲ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

حمایت از ورزش بانوان با کمک بخش خصوصی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد از وررشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند، برای حمایت از ورزش در بخش بانوان افتخارآفرین، در حال رایزنی با بخش خصوصی هستیم.

آمنه غلام ویسی با بیان اینکه امکانات و سالن ورزشی در اختیار تیم های ورزشی قرار داده می شود، به عقد قرارداد با لاستیک بارز کردستان و حمایت این واحد صنعتی از بستکبال بانوان در ۲ هفته قبل اشاره کرد.

وی به کناره گیری مدیرعامل شرکت راه یاب ملل از حمایت تیم والیبال بانوان استان به دلیل ناتوانی مالی اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال برای بستن قرارداد یکساله با بازیکنان لازم بود که حامی مالی توان پرداخت آن را نداشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: مشکل اصلی ورزش استان هزینه های مالی است که با ورود بخش خصوصی وارد عمل و مشکل برطرف خواهد شد.

"سیران احمدی" سرمربی تیم پنجره سیروان دهگلان هم به خبرنگار ایرنا گفت: یک سال و نیم است که در رشته بسکتبال فعالیت داریم و اولین بار لیگ دسته یک جوانان کشور را تجربه می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha