۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85257339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عربستان باردیگرحمله به غیرنظامیان فلسطینی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- عربستان برای کوچاندن اجباری ملت فلسطین از غزه مخالفت و ادامه حمله به غیرنظامیان بی گناه را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا از رسانه های عربستان، وزارت خارجه این کشور جمعه شب در بیانیه ای از جامعه جهانی خواست، برای توقف فوری حمله به غیرنظامیان و بروز یک فاجعه انسانی و تامین احتیاجات و نیازهای دارویی ساکنان غزه اقدام کند.

وزارت خارجه عربستان، محروم کردن ساکنان غزه از نیازهای ابتدایی خود را نقض قوانین بین المللی دانست که بر عمق بحران می افزاید.

عربستان خواستار پایان محاصره غزه، خارج کردن زخمی ها، پایبندی به قوانین بین المللی و انسانی و پیشبرد روند صلح برای تشکیل کشور مستقل فلسطین شد.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha