خوزستان و اصفهان مدال‌های قهرمانی مسابقات گلف جام چی چست را به خانه بردند

ارومیه - ایرنا - مسابقات گلف جایزه بزرگ جام چی‌چست در ارومیه با قهرمانی سعید براتی از مسجد سلیمان دربخش مردان و زهره هژبرپور از اصفهان در بخش بانوان به پایان رسید.

دبیر هیات گلف آذربایجان غربی روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات که از نوزدهم مهرماه جاری آغاز شده بود، شب گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

سعید سلیمانی افزود: در این رقابت ها و در بخش مردان پس از سعید براتی از مسجد سلیمان که با امتیاز ۱۳۵ در رده نخست ایستاد، سجاد کرم‌پور از آذربایجان غربی با یک اختلاف دوم شد و سبحان سلیمانی هم از مسجد سلیمان با ۲ امتیاز اختلاف رده سوم را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: دربخش بانوان نیز زهره هژبرپور از اصفهان با امتیاز ۷۸ قهرمان شد، معصومه زهتا از مسجد سلیمان با یک امتیاز اختلاف در رده دوم جای گرفت و گیتی علیزاده از تبریز در رده سوم ایستاد.

دبیر هیات گلف آذربایجان غربی ادامه داد: در این رقابت ها ۳۵ ورزشکار از نقاط مخنلف کشور حضور داشتند که از این تعداد ۲۳ نفر در بخش مردان و ۱۲ نفر در بخش بانوان با هم رقابت کردند.

به گزارش ایرنا، رشته گلف از رشته‌های جدید در ورزش آذربایجان غربی است که فعالیت خود را در چند سال گذشته آغاز کرده و توانست در خرداد سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات انفرادی کشوری در هندی کپ +۲۰ را نیز کسب کند.

هیات گلف آذربایجان‌غربی طی پنج سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است و این استان یکی از استان‌های با بیشترین رشد رشته گلف در کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha