۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85257777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود موج جدید شرجی از اواسط هفته به خوزستان/ پیش‌بینی کاهش ۶ درجه‌ای دما

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه از روز دوشنبه تا سه شنبه روند کاهش چهار تا ۶ درجه‌ای دما پیش‌‍بینی می‌شود گفت: استقرار جریانات جنوبی از روز دوشنبه هفته جاری، باعث وقوع مجدد پدیده شرجی و مه آلودگی در برخی نقاط استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز شنبه بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی، افزایش رطوبت و مه رقیق در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان در مدت زمان یاد شده پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تا روز سه‌شنبه در سواحل استان ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت با توجه به بالابودن شاخص‌های ناپایداری، رشد ابر در بیشتر نقاط استان و احتمال رگبار پراکنده و رعد وبرق در ارتفاعات استان قابل انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری، تغییرات محسوس دمایی وجود ندارد اما از روز دوشنبه تا سه شنبه روند کاهش چهار تا ۶ درجه‌ای دما پیش‌‍بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۳.۱ و ایذه با ۱۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۰.۶ و حداقل ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش پدیده شرجی با شدت و ضعف از اواسط هفته گذشته، برخی نقاط استان را فرا گرفت که تا امروز نیز در سواحل شرقی استان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha