۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85257780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع برنج و شکر تنظیم بازار در استان قزوین

۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85257780
توزیع برنج و شکر تنظیم بازار در استان قزوین

قزوین - ایرنا - سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع ۴۰۰ تن برنج و ۳۱۴ تن شکر با نرخ تنظیم بازار در این استان خبر داد.

جمشید زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: برنج با قیمت هر کیلوگرم ۳۵۰ هزار ریال و شکر نیز در نوع خانوار به صورت فله به قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال و بسته بندی آن نیز ۳۴۰ هزار ریال برای مصرف کننده در بازار نرخ گذاری شده است.

وی اضافه کرد: توزیع این میزان برنج و شکر تنظیم بازار به منظور رفاه حال شهروندان، ایجاد تعادل در قیمت‌ها و همچنین برقراری توازن در عرضه و تقاضا از ابتدای مهر ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

زمانی با بیان اینکه نظارت بر توزیع شکر و برنج تنظیم بازار در استان قزوین با اهتمام جدی از سوی بازرسان سازمان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: عاملان توزیع وظیفه دارند شکر و برنج یارانه‌ای را به مصرف کننده نهایی خانوارها توزیع کرده و از فروش خارج از شبکه آن جدا خودداری کنند

به گفته این مسوول، تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین اهداف توزیع کالا با نرخ تنظیم بازار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha