۶۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

یاسوج - ایرنا -سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت:احداث ۶۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق شهری و روستایی این استان در دست اجراست.

خداداد خالق پناه روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق شهری و به همین تعداد در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.

وی بیان کرد: این تجهیزات به منظور تقویت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف استان نصب و راه اندازی می شود.

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از این زیرساخت ها با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ایجاد می شود.

خالق پناه تصریح کرد: بخش عمده ای از عقب ماندگی های استان در زمینه زیرساخت های مخابراتی به ارز آوری تجهیزات مخابراتی برمی گردد.

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هم اکنون حدود ۳۹۰ سایت تلفن همراه هم در حال احداث است.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : پروتکشن دوم شهرهای مارگون ، قلعه رئیسی و دیشموک به صورت رادیویی در دولت سیزدهم ایجاد شد و چنانچه به هر دلیلی مسیر فیبر دچار اختلال یا قطعی شود در کمترین زمان ممکن پروتکشن مسیر دوم فعال می شود به طوری که مشترکان متوجه قطعی و اختلال در ارتباطات نمی شوند.

خالق پناه اضافه کرد : در طول دولت سیزدهم تاکنون ۳۴ طرح فیبر نوری در نقاط مختلف استان به سرانجام رسید که مهمترین این طرح ها ، پروژه فیبر نوری یاسوج به کاکان ، یاسوج به سی سخت ، فیبر نوری دهدشت به لنده ، ،فیبرنوری تنگ کناره وسروک یاسوج ,،مسکن مهر دهدشت ،مسیر فیبر نوری لنده به لیکک از مهم ترین این طرح ها بوده است.

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مجموع مشترکان تلفن همراه در استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار شماره است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha