اجرای طرح جامع پردیس بین المللی ارس در جلفا

۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبر: 85257854
اجرای طرح جامع پردیس بین المللی ارس در جلفا

تهران-ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از راه اندازی طرح جامع پردیس بین المللی ارس این دانشگاه با هدف ارتقای سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، تعدادی از اعضای هیات رییسه دانشگاه تهران از پردیس بین المللی ارس در جلفا بازدید کردند. احمد نوحه گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران، جابر سلطانی مدیر کل طرح های عمرانی و پشتیبانی و همچنین مشاور رییس دانشگاه تهران در امور عمرانی، مسعود صدری نسب رییس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو کمسیون دائمی منطقه یک پژوهشی کشور در بازدید از طرح جامع پردیس بین المللی ارس، در نشستی با هیات رییسه پردیس به بحث و تبادل نظر پیرامون روند پیشرفت این طرح و چگونگی انجام هرچه سریعتر این فرایند پرداختند.

اجرای طرح جامع پردیس بین المللی ارس در جلفا

نوحه گر در این بازدید اظهار داشت: با عنایت به توجه ویژه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و هیات مدیره سازمان متبوع و تاکید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس مبنی بر اینکه حضور پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران و استادان با تجربه و برجسته در این منطقه می تواند در ارتقای سطح علمی منطقه تاثیر چشم گیری داشته باشد، بر همین اساس بر گسترش هر چه بیشتر همکاری بین منطقه آزاد ارس و دانشگاه تهران و توسعه علمی منطقه همگام با توسعه صنعتی و اقتصادی آن تاکید و مقرر شد سرعت امور اجرایی طرح جامع دانشگاهی افزایش چشم گیری داشته باشد.

در این بازدید زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس درباره روند پیشرفت طرح جامع دانشگاهی گفت: طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به متراژ ۱۰ هزار متر مربع و در زمینی به مساحت ۶۷ هزار متر مربع است که مقرر شد، در مرحله اول ساختمانی با امکانات آموزشی و پژوهشی احداث شود.

همچنین در ادامه این بازدید، به منظور توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه، بازدیدی از گروه صنعتی آمیکو در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با هدف افزایش همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرای پروژه های تحقیقاتی و نوآوری صورت گرفت و مقرر شد این موارد در قالب تفاهم نامه ای میان دانشگاه تهران و گروه صنعتی آمیکو منعقد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha