۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 85257862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصدوم ترافیکی آزاد راه همدان – ساوه با بالگرد به تهران اعزام شد

ساوه - ایرنا - رییس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: مصدوم ترافیکی ۲۵ ساله در آزاد راه ساوه - همدان با بالگرد اورژانس هوایی تهران به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد.

«بهرام صیدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: یک مورد سانحه ترافیکی ناشی از برخورد خودروی سواری ال ۹۰ به گارد ریل در کیلومتر ۱۲ آزادراه ساوه - همدان به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه گزارش شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای سیلیجرد به محل حادثه اعزام و در بررسی اولیه مشخص شد به علت شدت آسیب نیازمند عملیات رهاسازی و امداد هوایی است.

صیدی گفت: عوامل آتش نشانی به محل حادثه فراخوانده شده و با توجه به اینکه راننده جوان خودروی ال ۹۰ از ناحیه زیر زانوی هر دوپا دچار قطع عضو و خونریزی شدید بود به اورژانس هوایی تهران نیز فراخوان داده شد .

وی افزود: پس از رهاسازی مصدومین یکی از مصدومین که آقای ۶۵ ساله بود توسط تیم عملیاتی دوم اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام و مصدوم دچار قطع عضو تحویل اورژانس هوایی تهران و به بیمارستان حضرت رسول اکرم تهران منتقل شد.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد، از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۳۰ کیلومتر بزرگراه،‌ ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۰کیلومتر راه فرعی و ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی در ساوه وجود داشته و این شهرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به مرکز ایران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha