۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85257904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب رتبه سوم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سه شاخص وزارتی

بوشهر- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کسب رتبه سوم گزاره‌های فرهنگی این دانشگاه در سه شاخص وزارتی پیاده روی اربعین، راهیان نور و اردوهای جهادی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین قائدی روز شنبه در نشست با مسوولان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در آخرین رتبه‌بندی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با موضوعیت مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در عرصه‌های اردوهای جهادی، راهیان نور و پیاده‌روی اربعین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در میان دانشگاه‌های تیپ ۲ موفق به کسب رتبه منتخب گزاره‌های فرهنگی شد.

وی افزود: در پایش گزاره‌های فرهنگی در سه کلان رویداد پیاده‌روی اربعین، راهیان نور و اردوهای جهادی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پس از دانشگاه‌های علوم پزشکی ارومیه و قم رتبه سوم را در ارزیابی وزارتی به خود اختصاص داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: این رتبه‌بندی مبتنی بر اقدامات انجام شده در ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان نظام سلامت، ستاد اربعین دانشگاهیان دانشگاه‌ها و ستاد اردوهای نیم روزه و سه‌روزه راهیان نور دانشجویی دانشگاه‌ها انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha